Gecko ForestExplorers
ForestExplorers
Only after the last tree has been cut down;
Only after the last fish has been caught;
Only after the last river has been poisoned;
Only then will you realize that money cannot be eaten.
- Cree Indian Prophecy

Helplines for Nature & Environment

 

Contents
Home
New Page
Articles & Tips
Birding
Helplines
My Blog
Nature Cures
Online Games
Penang Hill
Selected trails
Spiders Photo
Survival Plants
Touching Stories
World of Scams

Resources
Write Abstract
Resources
Affiliates
Book Room
Accomodation Tips

Exploring Malaysia
Adventure at Sg Nenggiri
Baling Hills, Kedah
Belum State Park
Beris Dam, Kedah
Kenong Rimba Park
Kuala Koh
Maliau Basin
Pg National Park 2004
Pantai Sri Tujuh
Rafflesia Hunting
Sungai Lembing
Msia's Largest Sundial
Ruins of Sg Batu

Exploring Thailand
Koh Adang
Krabi
Koh Lipe
Satun
Tarutao NP
Wong Sai Thong WF

My Collections
Old Penang Postcards
Old Msia Postcards
Video Collections
My Antiques
Kindergarten
Play Hangman
Jewel Orchids

Taboo & Misteries
Speak Wtih Care
See to Believe
Hill Spirit
The Invisible
The Gripping Cold Hands
Danger Of Suffocation
Lady With The Jinx
The Dogs That Howl
Bkt. Laksamana - The Incident
Lost In The Circle
Superstitious
Tales of the Unknown

Links
Buddha Sayings
Nature Quotes
Travel Tips Msia
PayPal
Stock Photos 123RF
2Checkout
Free Course
Install Own Scripts
Gold Affiliate Program
Yin Yang Herbs
My First Webpage
Google Adwords
Auto Responder
12peaks
Bruno Manser
Focus M'sia 2
Chan Mari Chan
Autocarztech
Weight Loss Guide
Malaysia Today
Malaysian Unplug

Training Links
Weight training
Dog training
Flyfish training
Meditation training
Memory training
Video Tutorial Madness

CURRENT MOON
moon phase

Tides - Penang
Weather - Penang

AddThis Social Bookmark Button

Beware When You Go To Islands

Forwarded Email : Author Unknown

....think positive, if you want to get laid then this is a good place... but don't blame me if you contacted HIV....

Ladies and Gentlemen:

If you read the stories written below by others, I will tell you my own story exactly as what they said and witnessed by my fren:

Please Forward The Story To Everyone You Know:

I stayed in Pulau (island) Redang And Pulau Perhentian In Terengganu for 2 weeks due to my research and I observed a lot of things done by the local youngsters to the ladies visiting there.

The VICTIMS were those who came alone or with group of girls only. Most of them came with one female friend.

They acted as a normal driver of the boat for the resorts but they selected the lone or girl victims, mostly the dumb Chinese girls and western ladies. But if the girls were accompanied by guys, they will not dare to touch.

When they reached the snorkeling area, they will 'HELP' the ladies by holding their hands to snorkel here and there? Most of the Chinese ladies wear exposed and sexy swim wears and they will peep their nipples and underwears from behind?

The worst part was they seen to bring along their local friends to join the club, to get one or two victims everyday? they gathered on jetty and looking at their preys. Then, they will guide the girls to a plastic containers with fresh water to wash them up, sometime trying to 'help' them by touching their body parts. The girls thought they were friendly and helpful but they have others intention.

After the girls were busy washing and cleaning up, the locals will time hand them mineral water (with something inside), the girls will not be aware at the time and drank it. It happened everyday and I watched it everyday? Then suddenly the girls will allowed them to hold her hands and walked to the boats and go away to the resort and finally to the rooms? With the others local 'friends' followed behind 'TO JOIN THE PARTY'!!!

Sometimes they will ask the local or western ladies do they like to have some sun block cream. Then they will apply some on their skin. Once, to my surprise the lady naked her breast and let them 'played'. Then I knew what they applied was actually the 'Minyak Dagu ? Corpse Oil', one type of 'Jampi or Curse Oil' so that you will love them. They kissed her until she was bring to the room. SURPRISE!!! (I think I and my fellow friends were handsome 100 times then the local guys? haha) Please remember Terengganu state, the Black Magic is strong over there.

Remember, I observed these for 2 weeks but cannot stop them, they have many many friends around, if I questioned them , I will be in trouble...over there. I hope every lady took precaution on this matter and forward it to everyone. Just let them know that if the drivers were so friendly and took advantages on them, they have to beware. I was so frustrated because the girls so dumb to trust them. I asked one of the victim and she said she didn't remember anything but she said she have some DREAM that she have sex with the locals,?. SEE !!!

Please read what written by others below. My story is true here???.


Beware when you're going out snorkling especially ladies' & girls' team only.

Boatmen would drug the mineral water when your are busy snorkelling. Later you passed out after drinking the water when you get back on the boat. There are insufficient evidence to prosecute them cause they cleverly done their job including dressing up victim nicely to original & don't leave any traces behind even ejected externally. And when the victims awakened they were told they had a short nap. Salt water further makes it difficult for them to discover on the spot until perhaps later.

This happened in Pulau Tioman and can happened any other places. Victims include Italian, American Japanese, Chinese, Arabian & even Malays.

Please pass this message on...


Cerita dari pemandu bot sendiri..

Kepada saudara / saudari yang diingati selalu,

Untuk makluman anda, maklumat yang saya dapat ini adalah amat berguna untuk dijadikan teladan anda semua. Saya diberitahu oleh kawan saya iaitu seorang guru di pulau Tioman tentang tindak tanduk pemandu bot yang berkhidmat disana. Bagi yang ingin pergi bersantai ditengah laut dan snorkling tu, terutama gadis perlulah beringat-ingat.

Hal yang saya nak ceritakan ini adalah diceritakan sendiri oleh pemandu bot tu kepada kawan saya. Pemandu bot tu menceritakan dengan penuh bangga tanpa mempedulikan hal haram dan dosa. Kepada pemudi yang ingin bersantai ditengah laut, diingatkan pergilah berempat. Dan jangan kurang dari tiga orang.

Untuk pengetahuan semua, pemandu bot ni akan meminta dan mengesyorkan gadis? Gadis (biasanya budak U yang ingin melancong) membeli air mineral dsbnya dengan alasan gadis2 akan haus ketika di tengah laut nanti.

Dengan hasil perihatin tadi si gadis ni pun pergilah beli air mineral. Dalam perjalanan ke tgh laut, pemandu bot nampak bersahaja dan kita tidak tahu niat syaitan yang sebenar yang tersemat pada benak dan hati batu pemandu bot ni.

Semasa berenang didasar yang cetek (Pulau Tioman), pemandu bot akan memasukkan sedikit minyak jampi yang didapati dari bomoh pulau ke dalam air mineral yang dibeli oleh gadis U ni tanpa disedari oleh mereka berdua (gadis tu la) dan dibiarkan larut dan sebati.

Setelah penat berenang gadis ni pun naik ke atas bot dan segera minum air mineral yang dibeli tadi. Dengan tidak semena-mena gadis2 tu rasa pitam dan pengsan sekejap. Maka pada masa pitam nilah pemandu bot akan mengambil kesempatan membuka pakaian gadis2 tu satu persatu dan merogol gadis2 U tu tadi.

Untuk pengetahuan, pemandu bot ni pandai. Setelah meneroka, merogol dan mengeluarkan airnya (pancut/luar), dia akan mengenakan kembali pakaian gadis dengan rapi. Setelah gadis tu terjaga pemandu bot akan mengatakan cik adik tertidur sebentar tadi.

Setelah dua , tiga hari si gadis ni akan mengalami sakit di kemaluan dan akan mendapatkan rawatan.

Setelah diperiksa, DR menyatakan yang gadis ni dah tiada dara. Perkara ini dah dibawa ketengah. Pihak polis dah siasat tapi oleh kerana tak cukup bukti, kes ini lebur begitu saja. Bila di soal, penduduk kampong kat pulau tu, konco2 pemandu bot dan termasuk pemandu bot itu sendiri akan menafikannya. Yang sedapnya pemandu bot tu juga tapi yang akan bocor rahsia pada malam pengantin gadis malang tu la jugak. Sebabnya telus dan tak ketat lagi dah.

Jadi dengan itu, beringat? Ingatlah jika ingin pergi berseronok biarlah bertiga atau berempat. Sebab perkara jahat seperti itu datang tanpa diduga seperti tsunami. Perkara begini telah mencetuskan perihatin saya terhadap masyarakat sejagat. kemana kita pergi hendak beringat2 (termasuklah mana2 pulau di Malaysia atau didunia ni. Jadi sampai-sampaikan lah kepada anak perempuan, kawan2 perempuan dan semua orang perempuan

Cerita y ang saya sampaikan adalah benar dan diceritakan oleh pemandu bot itu sendiri kepada kawan saya. Pemandu bot itu mencerikan dengan megah dan bangga. Macam dunia ni dia yang punya. Tapi bila mati tak ditanya terus kene azab. Dia bangga kerana berjaya meragut mahkota perempuan yang tak tahu dan leka terhadap keadaan sekeliling.

Pemandu bot ni kata dia dah tibai semua jenis ****

Italian, American, Japanese, Chinese, Arabian, Melayu kita ni. Tapi dia kata hak melayu jugak best sebab susah nak dapat?.tapi sekali dah dapat yang lawa pulak tu??phhhrrrrrr!!! Best nyer kata pemandu bot tu lah.

Google
 
Web www.forestexplorers.com

Copyright Since 2003 forest@forestexplorers.com   All rights reserved.
All photographs by Forest Ang unless mentioned.
No images or text may be used without written permission by author.

Terms of Use | About Me | Disclaimer